torsdag 12 juni 2008

Sommarpratare...eventuellt

Ja, så är den här - listan på årets sommarpratare i P1. I min lokala tidning fanns en kylskåpsanpassad version av programmet, redo att klippas ut och sättas upp. För riktiga freaks finns nu också en quiz, där man kan testa sina sommarpratarkunskaper! Själv kommer jag som vanligt inte ha tid att lyssna, glömma av det eller bli besviken när jag väl rattat in, eftersom det då råkar vara en idrottare som pratar om bristningar i lårmuskulaturen eller något liknande. Hur som helst, i år, om jag får välja, så prickar jag nog in dessa: Fredrik Lindström, Lena Andersson, Martina Lowden, Isabella Lövin, Annika Norlin, Karin Mamma Andersson, Mia och Klara och Hassan Brijany. Och slutligen - den 19 juli kommer jag binda fast en radio vid kroppen! Det får bara inte missas!

Inga kommentarer: